Grekisk matematik B.

God morgon :)
Jag tror promt att jag steg upp på tok för tididgt i morse! Vaknade vid 06.00 (av mig själv) och klev därför upp vid 06.10. Men istället för att ligga i sängen och sova sitter jag här nu och väntar på att bussen ska gå om ca 35 minuter, hehe. Men men, då kanske jag blir trött ikväll och kan somna tidigt istället, det skulle vara riktigt skönt känner jag :)
Usch, usch.. ikväll måste jag sitta ocg räkna matte, samma sak imorrn och på torsdag också. Jag missade då resten av klassen gjorde nationella (var hemma för ryggen) men som tur är blir jag glad bara jag får godkänt så då slipper jag ett nationellt prov och behöver bara göra ett mindre prov på sista kapitlet vi räknade på fpå redag. Men som sagt, det är lätt att säga att man ska räkna matte men inte lika lätt att förstå sig på det. För mig är matte som att läsa grekiska och jag kan inte ett dugg grekiska! Men det är bara att bita ihop och hoppas att man klarar det.
Igår kväll var jag och mamma ute och gick i ca 1 timme, det var himla härligt än om det var lite småkallt och blåste!

image27
Vägen jag och mamma promenixade efter.

Nä, nu ska jag gå och fika eller nått :) Ha en superfin dag!
Kram




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback