Fruit is my best friend.

En långhelg så här då och då sitter aldrig fel. Lediga torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag måste ju ändå varit något av det bästa från veckan som varit, och från den kommande veckan. Har mest tagit det lugnt och bara slappat.
I torsdags var jag med Sara, vi var hemma hos henne, snackade och såg självfallet på Andra Avenyn. På fredagen vandrade vi ner på stan och shoppade lite smått och gott, bland annat en bikini som jag spanat in tidigare. På kvällen träffade jag Melker ett tag för att gratulera honom på myndighetsdagen och sen kom Kim hem till mig. Vi tog en långpromenad och sedan låg vi ute på studsmattan tills fåglarna började kvittra på morgonen.
På lördagen åkte jag in till stan igen för att träffa Jossan. Vi njöt av sommarvärmen genom att sola och njuta fullt möjliga av solens strålar. Bussen hem gick inte som förväntat så medans vi väntade på skjuts satt vi vid vägkanten i slitna jeansshorts, pösiga tröjor och slitet hår och såg ut som uteliggare, men det var trevligt :) Hemma hos mig var vi ute ett tag med Melker och Ellen, gjorde frukt buffé och såg Sex and the City, sedan så körde vi Anden i glaset. I morse låg vi ute på mitt tak och solade men sedan gick solen i moln och Jossan begav sig hemmåt så sen dess har jag suttit och gjort halsband som jag ska lägga in bilder på lite senare och gjort bloggen :)
Jag har helt enkelt haft en underbar långhelg!

image3
Tallrikar MillaofSweden

Hoppas du med haft underbara lediga dar :)
Kram




Kommentarer
» joss

bra jobbat jen!:), ditt första inlägg och jag är stolt som tuppen!;)

Tack Jossan :D Bra det då! :)

» Hanna

jennilie, din frukt-lodis :P jag skulle vart med er på valborg iaf, då hade ni haft mycket roligare, kan jag lova ;) uteliggare. been there, done that. scaancs, haha.


Kom ihåg






Trackback