Fläta sommaren

Hejsan :)
Idag så har jag varit en sväng inne i stan med moder min :) Det var trevligt än om det inte var en så lång sväng men det blev inget inhandlat förutom en stor, fet godispåse till mig och småbröderna! Jag tror nästan att jag är den enda ungdomen här i världen som ställer väckarklockan varje helg, än om jag inte har något inplanerat. Jag ställar alltid väckarklockan och senast på 10.00 men oftast på 09.00-09.30. Men det är bara det att jag tycker att det är så himla onödigt att sova bort hela dagen! Jag skulle gärna vara en ännu mer morgon männsika och vakna av mig själv på helgerna vid 8 tiden, tänk så mycket längre dagarna skulle bli, underbart härligt. Jag får nästan panik dom gånger jag har vaknat vid 11-12 tiden, blir på dåligt humör, det känns ju som att halva dan är borta då ju. Nä, jag kör på väckarklockan :)
Det är inte alls lika fint väder som jag trodde det skulel bli idag, väldigt besviken alltså! Jag vill ha strålande sol och klarblå himmel :]

 

Skor Indiska, tights H&M, långt linne Gina tricot, jacka/kofta Gina tricot, väska second hand, armband gamla, solglajjor Guldfynd.

    


Snart tror jag att jag ska gå och pyssla lite om jag inte beger mig ut istället.
Have a nice day :)
Kram
None



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback