En gnutta tid med mig själv.

Idag har jag en hel del bilder att bjuda på så det kommer inte bli så mycket skrivet förutom att efter skolan tog jag cykeln och cyklade till Strömpilen där jag vandrade omkring på affärerna som erbjuds där och inhandlade lite. Har helt enkelt haft en mysig dag med mig själv :)

   
Så här har jag sett ut idag :)

Detta är en del av dom saker jag provade:
 
 
 
Hittar jag inga andra skor får nog dom här bruna följa med mig hem någon dag.

 

Den här blommiga drömmen är jag nu stolt ägare till :] (bilden ovan)

 
 
Sen köpte jag en "liten" bägare.

 
Detta var det jag inhandlade under dagan + min underbart goda glass :)

   
Sen satte jag mig ner efter strandpromenaden, åt frukt och bara njöt!

För övrigt så var jag tvungen att fota med min mobil idag igen, är hos pappa och kan därför inte låna mammas kamera.
Ha en trevlig fortsatt tisdag.
Kram



Kommentarer

fina plagg och skor! :)

Åh vad skönt du ser ut att ha haft det, tusan också att jag inte kunde följa med...

Men jag och Andreas har faktiskt tagit en promenad nyss och pratat om Skåne...soligt och härligt!

Ses i morgon, miss you..

jo visst är det! speciellt om man studerar nåt man tycker om, vilket jag gör:) Men skönt med sommarlova emellan. Ha de gött!

åååh den gråvit randiga klänningen är förresten sååå fin!

» elin

jo visst är det! speciellt om man studerar nåt man tycker om, vilket jag gör:) Men skönt med sommarlova emellan. Ha de gött!

åååh den gråvit randiga klänningen är förresten sååå fin!

» Katja

mmm glass :)


Kom ihåg






Trackback