We can't go on together with suspicious minds.

Jag kom nästan nyss hem efter en tvà timmars hurtig promenad, det känns bra i bàde kroppen och själen. Men trots det sà skriker själen efter en joggingtur medans kroppen protesterar! Argh! Den där Nedrans ryggen säger jag bara, ni som kan jogga, var glada och gör det :)

Aja.. Jag har installerat programmet pà den här datorn för att kunna lägga in bilderna fràn kameran men det funkar ändà inte sà det blir nog rätt sà mànga inlägg utan bilder men det fàr ni allt stà ut med ;P

Färr i veckan skulle jag ju se pà filmen Titanic men jag sàg bara en bit.. sen fastnade jag vid datorn igen :S Men iaf sà sàg jag klart den ikväll och àhhhhhh vad jag grät, den är ju sà grymt sorglig!! Usch!

Aja nu ska jag kolla andra bloggar ;P

Kramar



Kommentarer

Krabi, själv då? :)

» Jen

Japp lite då å då :)

» Linn

Hejhej, hur har din dag varit?

svar; tack så jättemkt :)


Kom ihåg






Trackback