Sommar & Sol.

Idag har jag vandrat omkring i Zürich. Fick med mig lite smàtt och gott hem som jag kan visa senare.

Igàr àt jag en smaskig fruktsallad ute i sommarvärmen.
 
Och sedan till middag blev det kyckling med grönsaker.
 
Idag har jag gàtt runt i en kjol fràn H&M likasà linnet. Glajjor Second hand.
  
Var för första gàngen inne i en Chanel butik och kände mig rik och lyxig.
 
Jag avslutade Zürichresan med att köpa en Srawberry & Crème Frappuccino pà Starbucks, och den var vääldigt god och somrig mà jag säga.


Dagens bästa: Sommar och sol.

Ha en mysig fortsättning pà denna màndag.
Kram



Kommentarer

gott med fruktsallad! :)

Sv: Japp :D

» jayne

mmmm...såg gott ut med fruktsalladen....mm

» Sara

vart ligger Zürich? :P

» maria

Förstår det :)

Underbart gott med fruktsallad.

thx :)

Hjälp va gott det ser ut!!:) Och Starbucks - saaaknar!:)



Ha det riktigt härligt där borta och tack för din kommentar!:)

Sv: Inte mycket, ska snart sova.

Själv? :)


Kom ihåg






Trackback