Schweiziskt grill party.

I eftermiddag har jag varit pà 40-àrs fest. Det var en del folk där men som vanligt förstod jag inte ett ord av vad dom sa, jag kan ju inge tyska, nästan inge iaf. Men som tur var var jag ju inte den enda som pratade svenska, det var tre till där som kunde det. Med resten pratade jag engelska med och det gick toppen det med.
Vi fick jätte god mat där, grillbuffè, kolla bara in alla olika kötter, korvar och kyckling dom bjöd pà:

Inte lite, eller hur?
Till det fick vi sallader, potatissallad, makornsallad, tomater, bröd, olika sàser och annat smaskens :)

Det var iaf hur gott som helst!

Pga smàbarnen vi hade med oss var vi tvugna att fara innan dom tagit fram efterrätterna men som tur var (för mig och Anja) fick vi med oss efterrätterna hem :) En del alltsà.


Haft en bra lördag?
Kram



Kommentarer
» Sanna

Mmm okej, I see =)

» Sanna

Oh ja, så snygga så.

Åh gott :)

Vad jobbar du med då? Ja hoppas det är juu så härligt när solen är framme.

Åh det såg gott ut!

låter härligt! :)


Kom ihåg






Trackback