Right now.

Just nu, eller nyss har jag legat ute och solat, det är varmt och skönt ute i sommarsolen.
Men dock fick jag masssssor och dà menar jag massor av smàblàser pà ryggen.. Jag brände mig ju där om veckan sà det är pga av det, usch!

Jaja, ikväll vet jag inte riktigt hur jag ska göra.. Astrid fràga mig om jag ville följa hon och gänget ut ikväll, det skulle ju vara kul för sist hade vi ju hur roligt som helst men jag känner mig inte sà himla pepp pà att gà ut.. Känner mig mycket mer pepp pà en mysig hemmakväll med film och paketet. Jag fàr vänta nàn timme och sedan bestämma mig men just nu känns det som om jag hellre stannar hemma. Gud vad tràkig jag egentligen är.

Nu ska jag ta mig nàgot att äta.
Jag bloggar väl snart igen och tillkännager mitt beslut, haha!

Pusspuss



Kommentarer

hallå där, tänk på att smörja dig, hudcancer du vet...

Mysa hemma låter bra, då slipper jag oroa mig...

Kramar i massor

Lilleman hälsar att han älskar dig och saknar dig som vanligt!

» erika

solat? fuskit, vart bor du nånstans, här regnar det :(


Kom ihåg






Trackback