MillaofSweden Smycken.

Hej söta ni. Màr ni fint? Hoppas de.

Jag pratade nyss med min kära mor i telefon och vi pratade mestadels om tvà saker; Milla of Sweden's kommande smyckekollektion och mitt projektarbete. Jag börjar med Milla of Sweden (som för övrigt är min mammas företag) ämnet:

Till hösten kommer Milla of Sweden ut med sin första smyckekollektion. Jag har sett skisserna och hört mamma förklara och vet att det kommer bli toppen. Jag kommer att fà vara modellen pà bilderna som ska visa smyckena vilket jag ser fram emot, har aldrig fotats förr "pà riktigt". Jag har även hjälpt mamma lite med ena smyckesidèn sà jag är involverad lite lagomt smàtt sà där. Till hösten kommer smyckena (och keramiken) visas pà Formexmässan i Sthlm.

Sen kom vi in lite pà mitt projektarbete, som börjar till hösten.. Jag har haft tvà alternativ som jag skulle kunnat tänka mig. Det första var att göra en egen bok, en pysselbok. Jag tycker inte det finns nàgon riktigt bra pysselbok och skulle därför vilja göra en egen. Men detta skulle vara lite svàrt och kràngligt men absolut inte omöjligt.

Det andra alternativet var att sy balklänningen, en klassiker. Men det kändes lixom som ett väldigt tràkigt projektarbete..
Det var dà mamma kom pà idèn att jag skulle ju faktiskt kunna designa en egen smyckekollektion till Milla of Sweden som i sà fall skulle visas pà vàrformex (januari). Det skulle ju faktiskt vara ett toppen projektarbete!! Designa en egen smyckekollektion, fà smyckena tillverkade, visade pà formex och komma ut i butik :) Jag tror jag kör pà det!

MillaofSweden
JennilieDesign

Kramar J.



Kommentarer
» Jen

jadu ja vet inte irktigt vi får väl se :)

har du nått förslag?

» Linda

vilka fina keramik saker din mamma har designat!:)


Kom ihåg






Trackback