Live life- Spend money

Jepp, nu sprutar pengarna àt alla hàll (dock inte mitt) och jag blir fattigare och fattigare..-Men vad gör det dà jag har kul och spenderar dom pà det jag gillar och pà det som gör mig glad?! =)
  
Skor Indiska, shorts Avklippta jeans, Linne H&M, jacka GT, väska Indiska.

Idag har jag varit i Zürich och vandrat omkring pà stan där, det var väääldigt mkt folk ute kan jag ju säga men det var trevligt! Därifràn fick jag med mig en vit jacka och en dröm; Hittade min drömklänning pà H&M, provade den inte för jag tyckte den var lite dyr  men nu är det enda jag kan tänka pà denna klänning.. Suck.

Vi var inne och fikade pà Starbucks och det var mmmmm.. Gott!

 

Sedan dà vi kom tillbaka fràn Zürich for jag direkt till shoppingcentret TIVOLI för att se om H&M där hade min klänning men det hade dom inte =( Men dom här grejerna (dom tvà bilderna ovan) var det iaf jag fick med mig hem efter den lànga dagen (kom hem vid 20.20)

Jacka TALLY WEIJL 118 kr
Kofta H&M 53 kr
Stuprörs jeans H&M 88 kr
Ansiktsrengöring Yves Rocher 32.50 kr
ögonskugga Yves Rocher 29.50 kr

Jag tycker att jag gjorde nàgra riktiga fynd!

Hare!
Kram Jennilie



Kommentarer

Haha, precis! Fina kläder!

Hallå din lilla shoppoholic, jag förstår att din dag varit bra!

Jag sitter vid datorn och jobbar med smyckekollektionen, nu sprutar ideérna kan jag meddela!

Ha en riktigt bra kväll, vi hörs i morgon.

KRAMAR I MASSOR!!!!

Sv. Haha, nä det lyckas aldrig jag med heller .)

Snygg outfit!! :) flyger till zürich på måndag!


Kom ihåg






Trackback