I`m sorry

Jepp, jag vet.. Det blev inge bloggande för min del igàr. Anledningen till det är att jag jobbade 08.00-17.00 och jag kände mig inte sà himla bra sà dà jag kom "hem" gick jag och la mig, vaknade vid 21-tiden igen, borstade tänderna och la mig igen. Men idag känner jag mig bättre iaf!
 
Dagens kläder: Shorts; avklippta jeans och linne H&M, glajjor second hand
 
Gàrdagens: Shorts H&M, linne Gina tricot, Glajjor Second hand

I söndags var ju jag och sàg Sex and the city filmen pà bio och den var bra tycker jag. Har dock inte följt serien speciellt mycket men filmen kändes ungefär som ett làngt avsnitt.
Biosalen här var mkt, mkt stötte än i Umeà och efter att halva fimen har visats blir det en kvarts paus för att gà och köpa glass typ, inget som uppskattades speciellt mkt hos mig.




Ha en fin dag!
Kram Jennilie



Kommentarer

svar: kan tänka mig det, krävande med så små barn.

åh vad avis jag blir att du sett filmen.

» Sanna

Nej, Juno var en mysig film! :)

» Sanna

Vill också se sex and the city! Ska nog kolla snart, hähä.

» Sanna

Ja okej, ska se den ikväll tror jag, hehe :)

» LIA

Hejsan, tänkte bara berätta att jag just nu har en tävling om en bloggdesign på min blogg. Kolla in för att få reda på hur du gör för att vara med i tävlingen! :)

» maria

Tack :)

Åh så kul med SATC !

svar: jag passade EN liten kille när han var ett så jag vet hur dem kan vara. två barn måste vara mycket, hehe.

Ska du se matchen ikväll?

svar: min dag har varit bra :)

åh du verkar ha det jättehärligt, jen pen :) i morgon går vi ut 2an, helt sjukt, och du är saknad ska du veta :P puss puss

» Clara

kul att den avr bra;) måste se;P

hänä bänäna: Hihi sà kul att du kollar in här lite dà och dà Hanna :D Ja, jag har det trevligt här, saknar dock dig och mànga fler :] Ja, helt sjukt, vid denna tid nästa àr tar vi studenten, deru ;) !!! Pussssssssss


Kom ihåg






Trackback