Hurtbulle.

Hej kära ni. Jag har just kommit hem fràn ännu en hurtig power walk, fast idag blidde det bara ca en timme men aja.
Dagen har annars varit jätte mysig. God mat och trevligt folk, fint väder och hunnit promenixa. Perfekt!

Idag promenerade jag med tvà andra och börja dà förstà att jag màste promenera riktigt snabbt eftersom jag tyckte dom var rätt sà "sega" om man fàr säga sà. Dà dom vände och gick hem speeda jag upp farten och tog en längre walk. Det var skönt. Btw sà klockan 22.20 ikväll var det 24 grader ute, hur underbart är inte det??

Jag är helt inne nu i tänkandet om projektarbetet. Alltsà gud sà kul om jag kan designa min egna smyckekollektion àt Milla of Sweden.

Jag har mailat med mamma idag och det blir en dag i Köpenhamn för min del i sommar ocksà. Great!

Sov sött.
Puss pà näsan.



Kommentarer

Kom att tänka på att du kommer att vara i fem olika länder i Juli, fusk säger jag bara........

Puss

Trevligt :D

godmorgon :)

ha en bra dag :)

Svar: Taack :)


Kom ihåg






Trackback