Helt magiskt.

Jag är màllös!!
Kolla!



Kommentarer

Sitter och ska maila till Indien med tårarna rinnande!! Helt makalöst vilken röst, GÅSHUD!!

KRAM

» Jen

åh härligt :)

tack!

mysig blogg

hon är ju otroligt bra! :D

» Carro

Sv: Tack, tycker jag oxå =)

Haha okej :D Ja men då måste se 2:an, 1:an har man typ sett sönder :D

» emma

Jo men precis. Blir också helt mållös. Tänk om man hade hennes röst lixom :)

» jayne

ja...mållös!!!

Tyskland var kul det med... mycket roligt hade vi...

» Carro

Vad duktig hon var på att sjunga för att vara så liten =)

Alltså ettan kanske är en aning bättre, det är inte exakt samma skådisar. Men otroligt lika. Hyr 2:an ;P

» maria

Så lite så :)

Ha en fin kväll !

» madde

gud man kan inte tro att hon är så liten? shit underbar röst:O

» emma

Samma här. Min sångröst är helt kollaps. Folk blir lite rädda tror jag nog när dom hör mig sjunga, haha :) allvar alltså!

godmorgon :)

» Jen

Snart kommer de in ett gäng me kakor ska du se ;D som ligger i ungen just precis nu, hehe :P


Kom ihåg






Trackback