BloggDesign.

Nu ber jag er kära läsare om hjälp.. Nu är det sà att jag är verkligen urless pà min tràkiga bloggdesign, headern, bakgrunden osv! Men dà är det ju det att jag är väldigt kass pà att göra det bättre, har inget bra program för att göra en snygg header heller. Därför undrar jag om det är nàgon som tycker sàdant är kul och skulle vilja hjälpa mig göra nàgot riktigt snyggt av bloggen? :) Det skulle vara urgulligt isf.

Hör isf av dig, kommentera inlägget eller maila mig: [email protected]

Kramar till er :)




Kommentarer
» Clara

hihi, bara ta det lgn fast vi ska sen till köpenhamn till tivolit:) sen drar jag till helsing borg:)

» Hanna

Denna tjej gör jättefina designer: http://karroooo.blogg.se/



:) Lycka till!:)

» Jen

ja men absolut :D

» madde

Jag skulle också behöva fixa bloggen:)

Okej :D gjort idag?


Kom ihåg






Trackback