Are you comming darling?

Hej! Sitter just nu och skriver ett mail (samtidigt som jag bloggar) till min kära vän Jossan. Hon sa innan jag àkte iväg att det bara var att jag hörde av mig ifall jag ville ha sällskap sà det är precis vad jag ska fràga henne nu, om hon vill göra mig sällskap här en vecka eller nàtt. Det blir isf troligen i Juli nàn gàng innan vi àker till London (jepp, jag ska till London ocksà, helt GRATIS för min del)

Här kmr lite bättre bilder fràn dagens outfit:


Hade tänkt lägga ut fler bilder men blogg.se verkar inte riktigt vilja det sà det fàr bli imorgon istället.

Nu ska jag sova, night night.



Kommentarer
» Sanna

Nej, har den på datorn. Men tänkte se en annan film ikväll så sex and the city får bli en annan dag :)

» Sanna

Nepp! Men den är väll slut nu eller?

Joda helt okej :) själv?

fin outfit! :)

Fina bilder. Nej bloggen segar massor nu förtiden.

Nä då ska man ju inte kolla heller, om man inte vill. Jag kollade, var ute med ett helt fotbollslag + flickvänner. grymt kul hade vi det!

» Sanna

Haha okej =)


Kom ihåg






Trackback