Nu finns dom i min ägo.

Som sagt blev det att vandra omkring i lite second hand affärer idag med men jag köpte ingenting(??!!!) Men därimot köpte jag ett par skor och en t-shirt men bli förvånad, inget av dom var på rea. T-shirten gick på ca 10 kronor och skorna 330 kronor så nu har jag shoppat upp precis alla mina Berlin pengar =(

Jag spelade in en liten video som jag hade tänkt lägga ut här på bloggen men den vill inte överföras frå kameran därför får ni se t-shirten imorgon istället.

Här kommer bilder från dagen:

Inne i en second hand butik.

Blev så glad då jag såg den här =)

Vi kollade på en del av Berlin muren, mycket intressant!

Berlins första trafikljus (där klockan är)

Här gick Berlin muren.

Randen på gatan är där Berlin muren gick.

Hade på mig mina nya kläder idag.

Jag åt e mumsig sallad =)



Syns kanske inte så bra på bilden men här är mina nya Älsklingar, lite SATC känsla över dom.


Blev lite besviken över Berlinmuren, trodde de skulle vara mycket tjockare och mycket högre, men den var låg och tunn!!
Ha en bra kväll, puss.



Kommentarer

Åh, vilka snygga skor!!!!

Passar perfekt till halsbandet, de måste du ha på Formex!!!

KRAMEN!!!!

» Carro

Tack =)

åh snygg blogg!

hur får du tag på bakgrunden? :) du kanske inte vill säga det men skulle vara taksam om du ville :)



ha en bra kväll

Gud vad snygga dom nya skorna var!

gillar din outfit på denna bild :)


Kom ihåg






Trackback