Tillbaka fràn London.

Hej. Som ni kanske märkt sà har jag inte haft tillgàng till internet därav blogguppbehàllet. Tyvärr kommer det här bara att bli en snabb bloggning, har en del att göra ikväll, kommer därför bara skriva lite smàtt.

London var toppen, hann dock inte alls kolla pà allt jag ville dà jag var där under sà kort tid och under tvà dagar var barnvakt àt lillknodden men det var himlarns mysigt det med. Shoppade bara pytte lite, själv förvànad över det! Bilderna fràn london kommer senare nàn dag. Detta fär räcka om London för tillfället.

Imorgon 06.50 gàr mitt plan hem till Sverige. Känns lite knasigt, har ju vart utomlands i sju veckor nu. Flyger som sagt till Malmö dà för att spendera juli ut i skàne med familjen :) Men planet till Malmö gàr inte förrns 17.35 sà jag har massor av timmar att tràkspendera pà arlanda sà ring mig gärna ni kompisar som läser detta! :D

Men dà jag inte kommer ha vàran dator där sà blir det nog inlägg utan bilder.. Tràkigt jag vet!!
Nu ska jag packa klart.
Kram Jen.



Kommentarer

låter härligt :)

Jag skulle också vilja åka till London massa bra Shopping :D



Svar. tack så mycket!

» sanna

fin blogg du har!


Kom ihåg






Trackback