Prima ballerina bra träning.

Vilken dag det har varit. I morse blev det inget speciellt, var ute pà bakgàrden och lekte, àssà gjorde jag kycklingrullar och sallad till lunch.

Dà ungarna sov lunch gick jag och handlade lite (mamman var hemma dà) för att vi sedan skulle ta oss en liten cykeltur. Dà vi cyklat i ca 10 börja minstingen skrika, efter ca 3 minuter skrek hon lika mycket sà dà stannade vi pà en gräsmatta och sà gav jag henne lite mat. Men dà vi skulle fara vidare börja hon skrika lika mycket igen, jag tänkte att det skulle väl gà över men det gjorde det inte. Dà bestämde jag min för att cykla hem. Och det gjorde vi ocksà, men vi var inte hemma förrns ca 30 minuter senare dà det mestadels var uppför och med en cykelvagn med tvà barn i sà är det rätt sà tungt.

Men dà bytte jag bara barn sà dà for jag, den äldre pojken och flickan (dom jag bor hos, deras dotter) som är lika gammal som den äldre pojken nästan. Det gick super bra, dom skrattade, sjöng och hade sig i cykelvagnen. Efter att ha cyklat i just över en halvtimme stannade vi vid vattnet där vi fikade och dom lekte. Sedan begav det sig hemàt. Vi lämnade pojken hos hans mamma och likasà cykeln sedan gick jag och flickan hand i hand och sjöng sànger pà vägen hem. Ohh sà mysigt det var! :)

Nu har jag och flickan varit ute och solat lite och ätit middag med nästan hela familjen.

Men jag kan ju säga dig det att det käändes att cykla med dom. En massa uppförsbackar som var superbranta. Men det kändes i alla fall i làren sà det tycker jag var bra, blev ju ca 2 timmar sammanlagt som jag cyklade sà ;)
  

Snart ska jag ner och göra en paj tills imorgon, dessutom ska jag göra en kul grej imorrn, skriver om det imorgon ;)
Ha det toppen!

Ciao



Kommentarer

sv; haha, i see :D

sv; jaadu, har faktiskt inga planer! du själv?

» Julia

Ååh, så söt jeansjacka! En sån skulle man ha! :D

» Carro

Snygg outfit! =) vart har du köpt t-shirten? =)

sv: åh va kul :) hehe



fin outfit :)


Kom ihåg






Trackback