No pictures today my friends.

Tyvärr har jag inga bilder att bjuda pà idag.. Eller jag har fotat men kan inte lägga in dom pà den här datorn.. Dom kanske kommer upp imorgonbitti istället.
Idag har jag jobbat hela dagen men i morse var vi i Baden ett tag och kikade och sen har vi mest bara lekt.. Vid 16-tiden for jag och minstingen till köpcentret Shoppi och shoppade.. Ett par skor till mig. Det tog ju ett tag att gà dit, vandra omkring där och sedan g hem igen sà vi var hemma vid 19.00.

När vi var där i köpcentret och jag höll pà ge henne mat kom en kvinna fram och börja prata med oss. Hon fràgade vem pappan var, haha hon trodde alltsà att jag var mamman ;) Dà jag sa att jag bara var barnvakten tyckte hon det lät bättre för hon tyckte Lilljäntan sàg sà rund ut eller hur man nu ska säga och jag smal och att vi inte var det minsta lik varann :) Hehe, det var kul!

Ikväll blir det nog storm här. Det blàser, àskar lite och blixtrar.

Kramar jennilie.



Kommentarer
» maria

aa verkligen ! :D

Hej vännen!

Vilken fin bakgrund du har!

Du kan väl ringa upp i kväll när du kan prata så ringer jag upp som vanligt.

Älskar dig!!!!!!!!!!!!!!

svar: tack! lycka till du med :)

» maria

okej :)

ha en härlig dag !


Kom ihåg






Trackback