Jag sprundlar av idèer.

Som jag skrev tidigare kunde det bli glest med uppdateringar och det håller nog i sig till mitten/slutet av nästa vecka. Vill som sagt kunna blogga med bilder vilket jag inte kan göra här sen så vill jag ha en liten paus från datorn nu när jag är på semester med familjen. Jag kan i alla fall säga att jag har det underbart här mer berättar och visar jag nästa vecka, samma sak om London trippen.

För övrigt har jag lite nya idèer till bloggen för att göra den mer personlig och rolig, en av dom börjar jag nog med nästa vecka nån gång så du får hålla lite utkik :)

Vädret här är ju inte det sämsta heller, hothothot (=

Nu ska jag krypa i säng för att orka med morgondagen.
Ciao



Kommentarer

Vad kul, ser fram emot dom nya ideerna :)

Ska bli spännande att se :)

Svar: ja verkligen!


Kom ihåg






Trackback