Home sweet home?!

Söta ni.
Nu är jag hemma efter två dagars bilåkning; Simrishamn- Umeå. Igår åkte vi inte förrän vid klockan 11.30 och då begav det sig till Båstad. Det var verkligen ett sött litet samhälle må jag säga :) Efter några timmar där åkte vi vidare till uppsala där vi spenderade natten och i morse begav det sig hem till umeå.

Nu är jag hemma och jag vet inte vad jag ska tycka.. Härligt att få sova i sin egen säng efter att ha sovit på olika ställen nu i två månader men jag känner ett stort behov av umgänge nu! Vill bara träffa alla nu. Men jag hoppaspå morgondagen för snart får vi trevliga gäster hit hem :)

Nu då jag är hemma igen blir det att ta tag i bloggen igen, har så himla mycket jag vill visa er men det får bli lite i taget :) Snart kommer även en ny kategori att komma upp ;P

Nu kommerdet bli en del inläggpå raken men det dör väl ingen av :)
Kram.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback