Hello Kitty.

Så ja, datorn har varit upptagen vilket är orsaken till att jag inte bloggar förrns nu. Som sagt for jag ju till ett köpcenter här brevid och ja jag har shoppat ännu mer nu =) Här kommer bilder från dagen och senaste inköpen.

Balkongen med de rosa blommorna är där vi bor.

Hittade den här underbart söta klänningen på en second hand butik, ynka 80 kronor.

Hello Kitty.

Vi åt god lunch på en resturang (som var super billig (= )

Jag åt pasta med musslor och räk sås, det var super gott!! :)

Jag och Sandra =)

Två sovlinnen och en bh från Madonna 27 kronor styck.

Oversize t-shirtar från New Yorker 63 kronor styck, blir perfekt till tights och en snygg kofta!

Blå jeans från Madonna 120 kronor, trosor från Forever 18 och sovshorts från H&M.

Jag var bara Tvungen att köpa den här godingen på Starbucks, så underbart god.

Nu ska vi nog kika på en film innan vi ska sova :)
Ciao.



Kommentarer

sv; duu, det förstår jag! btw, dyrt att resa til berlin?

Det förstår jag! :)

Usch, musslor är ju verkligen inte gott :P

» Carro

Varsego =)

Fina saker du köpt i det här inlägget oxå =)

hoppas du får en trevlig kväll =)


Kom ihåg






Trackback