En klänning, tre olika stilar.

Vilken är din favorit; Party, Vardag eller Bjudning?



Kommentarer

svar; jag hålelr med :)

fest/bjudning var en favorit :D

» Lisa

Jaså inte! Jo det borde du :) den är en upplevelse i sig.

» anne

Alla tre var toppen!

Jaja okej :)

Har du en systemkamera? ja jag har en Nikon D60 :)

» Mari

Bjudning! :)

svar: jomenvisst :) godmorgon säger jag här iställe ;D

bjudning lätt,gilalde inte vardags looken med de gråa jeansen faktiskt.men resten var jättesött :)

» malin

okej :D snyggt allt tre. vardagslooken speciellt :)

» LInn

nummer 3 tror jag :D

Svar: Haha jaha okej :D Då fattar jag! Det såg så skumt ut bara :P

Jag gillar nog bjudning bäst :)

bjudning, lätt :)

» Lisa

Jamenvisst, då är det värsta perfekta filmen :D också sjunger han ju också! och inte är det dåligt ;)

» Sofie

Bjudning var min favvo ;)

» Sofie

Bjudning var min favvo ;)

» lina

jag kan inte välja en men om jag måste så väljer jag bjudning :)

ha en bra dag <3

» smoni

gillar nr 1 starkt ;) grrr :P


Kom ihåg






Trackback