Sommaren 2008

Jag hade tänkt göra ett inlägg med bara bilder från hur sommaren har varit och hur jag har spenderat den tills jag gick igenom en del av bilderna och upptäckte att det skulle blir ett lååångt inlägg så jag gör det enkelt. Jag skriver helt enkelt ner vart jag varit så får ni kolla närmare i arkivet om ni tycker något låter mer intressant.

17 Maj- Jag hade världens bästa födelsedags party
25 Maj- Jag blev myndig
2 Juni- Flyger från Sverige till Schweiz (själv)
12 Juli- Flyger från Schweiz till Berlin (själv)
17 Juli- Flyger från Berlin till Schweiz och sedan från Schweiz till London (med två andra personer)
21 Juli- Flyger från London till Schweiz (med två andra personer)
22 Juli- Flyger från Schweiz till Stockholm, sedan vidare till Malmö (själv)
30 Juli- Bilar från Simrishamn till Uppsala (med familjen)
31 Juli- Bilar från Uppsala till Umeå (med familjen)
31 Juli till den 19 Juli- Är hemma och njuter av det sista sommarlovet (med familjen, själv och med vänner)

Så här har min sommar sett ut, Väldigt kortfattat dock, jag säger bara en grej: Det här har varit den bästa sommaren ever! Många nya länder, mycket nytt folk och framför allt, mycket nya upplevelser!!




Kommentarer

Fyller du år idag ?

För trodde det eftersom att du skrev" Fick det när jag fyllde år " så var bara tvungen att fråga :)

När fyller du år då? :)

För trodde det eftersom att du skrev " Fick det när jag fyllde år " Så var bara tvungen att fråga :)

När fyller du år då ? :)

jaa!:), du minns ju knappt ditt födelsedagspartaj haha ;D


Kom ihåg






Trackback