Shoppaholic.

Tjenare Prinsar och Prinsessor.
Idag har jag som sagt hängt på stan, men med lite olika människor, drar upp alla; Sara, Jenny, Karin, Milla och Sandra, träffade även på Sara L, Jonna, Amanada och Johan, det var nice! För ovanlighetens skulle shoppade dom andra som galningar medans jag inte hittade nånting! Till en början iaf för med mig hem fick jag tillslut; En superfin skjorttunika, ett chockrosa nagellack, ett rouge och en liter mjölk :P Ska snart göra iordning middag sedan blir det att fara till sara, kommer spendera natten där :)

Vad ska ni göra ikväll? :)



Kommentarer

Tackar tackar :)

» malin

joda jag har haft en trevlig dag/kväll =) hehe. hoppas du med haft det!? :)

» mette

svar: de var så lite så! (:

nice med shopping :D

» liene

sv: OKej. hehe:)

Men nåt köpte ju du ändå.

låter härligt :)

låter härligt :)


Kom ihåg






Trackback