Sex And The City..

..Igen. Jepp, idag var jag på bio och såg SATH city-filmen för andra gången, såg den ju för första gången ca 2 månader sen i Schweiz :) Anledningen till att jag såg den nu igen var för att innan jag åkte till Schweiz hade jag lovat mamma att se den med henne på bio vilket jag då gjorde nu ikväll, men även för att det var ju faktiskt en bra film helt i min smak!

Bytte kläder innan vi drog in till staden ;P

Efter bion gick vi förbi Mias lustgård och javisst blir man glad och stolt då man ser mammas grejer stå i skyltfönstret, tycker fortfarande att det är rätt så coolt!

Besök hennes hemsida vetja; Millaofsweden.

Bye sweeties :)



Kommentarer
» Linna

får bara fråga vart du har köpt skorna på bilden överst (a)fin blogg! :)

kika gärna in i min blogg osh lämna en kommentar & ha en superbra dag! :)

snygg outfit :)

Sv: Kul att du gillar min blogg :)

Jag ska bli bättre på bilder, det lovar jag :)



Ha en bra kväll .

» Linna

jaha okej tack! :)

jamen det vore verkligen trevligt, kommer antagligen kolla in din blogg ganska mycket (a) den är bra :)


Kom ihåg






Trackback