Outfit 10-08-08


Skor Street (köpta i berlin)
Väska Second Hand
Fodralklänning Gina tricot
Tunika Bik bok
Halsband Indiska
Jackan minns jag inte vad butiken hette men den är iaf köpt i London.
Klocka Second hand
Armband Kappahl

Kära ni.
Vad gör man egentligen en sån här dag då det är tråkigt väder och man är bara allmänt slö i kroppen..? Just nu ska jag bara hänga framför datorn men sen i eftermiddag ska Sara bjuda mig på resturang och sedan ska vi gå och se Mamma Mia på bio, jag tror det är en film helt i min smak! :)

Vad hittar ni på en sån här dag? =) Tell me, jag behöver roliga förslag på vad man kan göra.



Kommentarer

svar: yes ngra till behövs, men jag trivs bra ;D

svar: så bra då ;D

» anne

Det bor nog en Pippi i os ala, mer eller mindre dold! :)



Jag har sett Mamma Mia och vill se den igen!

svar: yes toppen :D sJälv?

svar: hehe blir lätt så på söndagar ;D

svar: gött med bio :D

svar: cool outfit btw ;D

va härligt de låter (=

svar: varsågod ;D

» agnes

snygg outfit!

» agnes

svar: atck detsamma!

fina kläder!



kram

älskar bik bok

jävligt snyggt :D

» maria

söt söt söt (:


Kom ihåg






Trackback