Nattblogga..

Hej. Ikväll har jag haft det... Ja rätt så trevligt. Efter 18.00 nån gång for jag till Victor där även David (?) var, liite senare kom även Tobias och Simon (?). Vi gick sedan till Ok-parken och hängde där sedan drog vi mot stan. Då vi var på Haga gissa vem jag fick syn på då... KARIN!! :D Herre min ge vad jag blev glad att se henne! Vi följdes allihopen in till stan där jag sedan sa hej då till Karin.

Medans jag och Karin stod och pratade hände en liten knäppt rolig grej som jag därimot inte kommer dra upp :P Efter det drog vi hem till Victor igen men sen drog alla så då följde jag med Tobias hem. Kom hem för snart en timme sen då jag blev grymt sugen på nått så jag ställde mig och gjorde fruktsallad, Mumma :D

Snart ska jag försöka sova, Night night =)



Kommentarer

Skönt att det inte bara är jag som är vaken ;-) Fina bilder du har tagit förresten, en blogg blir så mycket roligare att läsa med bilder..


Kom ihåg






Trackback