MSN.

Hej hopp alla glada, ledsna och arga typer :)
igår då jag satt inne på Msn var det en person som addade mig, jag svarade ja. Sedan började hon skriva till mig på tyska och jag fattade inte ett skit, frågade då vem det var. Tydligen var det en tolvårig tjej, Madelene som kom från Tyrol, Austria. Haha! Hon hade råkat adda fel person men det blev ändå så att vi snackade ett tag (på engelska då). Hon var inte så duktig på eng. men jag får ta hänsyn till att hon var ju faktiskt bara 12 år :)

Vad händer ikväll då?



Kommentarer

kul :)

det blir tv och chill, dsm? :)

du de är ba fint ;P mycket trist med det kassa vädret, men jag gissa att det bara är att bita ihop och se glad ut! hur är det själv? :):)



Thaaanks =)*

» linas

tack för rösten :)

Haha, vad gulligt, ändå...;)

svar: jomenvisst :)

» Linda

det har hänt mig också !!=)

Okej va trevligt :) ikväll ska jag kanske till Vaxholm.

godmorgon :D:D



Thankss a loot =D*

Vad roligt! :)



God morgon ;)

» linda

snygg blogg! :)

svar: du hade rätt! det var gwens stefanis unge :P

haha vad kul!

Sv: Hihi, ja!..=P



Tack så mycket!

Ha en fortsatt fin dag! =)

Fota :) käka glass, men de e bara kanske :)

Ja, det e super fint där. har du varit där någon gång ?

Sv: haha, coolt! Det är jag som har tagit den, på Ölands djurpark av alla ställen!..;D

Men visst, du kan faktiskt få den- om du vill?! =)


Kom ihåg






Trackback