Miu miu dress

Godmorgon.
Till igår skulle vi ha ritat i alla fall halva våran kollektion till modevisningen, vilket då var två utgångar (man har fyra utgångar var). Jag satt och kollade hela kvällen innan och visste precis hur alla mina fyra utgångar skulle se ut men nu har jag börjat vela fram och tillbaka.. Tror jag ska strunta i två stycken och göra om dom, så det blir mer varierat, får se! Men jag började göra konstruktionen till den första klänningen jag ska sy vilken är den här underbara Miu Miu klänningen, kommer bara göra småändringar.

Källa.

Förövrigt så var jag och minsta brodern ute och plockade massssor av hallon igår som vi sedan gjorde lite gottigheter av :) Samtidigt som vi smaskade på det såg vi världens bästa Madicken. För mig blev det att se filmen Casanova som gick senare på kvällen och jamenvisst var den bra!!

Nu ska jag söka ny inspiration till modevisningen :) Vad gör ni idag?
Ciao.




Kommentarer

Sv: Inget speciellt, ska fixa kläder strax och sen ska jag och älskling ner till Lindex.

Själv ? :D

» Bella

Gud vad roligt det lät att vara smyckes designer. LYCKA TILL MED DET! allt man vill det kan man ;D kram

nice :D

goood looking legs!


Kom ihåg






Trackback