Mitt nya skolschema.

Hela skolåret är uppdelat i fyra olika perioder, alltså två perioder per termin. En period är ungefär halva terminen och för varje period får man ett nytt schema. Mitt schema för dom fyra olika perioderna ser ut så här:
P1. P2. P3. 
P4.

Klicka på bilderna för att förstora upp dom.
Så skönt att äntligen få ett schema som känns riktigt bra! Sovmorgon då och då och korta dagar, för att inte nämna roliga ämnen! Slappt att ha textil hela torsdagen och fredagen och sluta 12.30 på fredagar (P1.) Jippie! :D




Kommentarer

haha jaja;P, det var inte mkt du kom ihåg iaf haha

» Carro

jobbigt o börja skolan redan nu... =(

jag börjar på torsdag =)

» Sanna

svar: den har varit okej, har jobbat hela dagen så jag är skittrött :( själv?

Jasså, vad coolt det skulle jag också vilja heta! :D

» Fanny

Sv: Japp, imorgon börjar man då :P

Schemanen ser ju rätt bra ut tkr ja :D

Endå härligt schema!=)

» Sadia

svar: ha en bra dag du med!

» sanna

svar: Men vad trist :/ Här uppe börjar vi nästa tisdag ;D

Hoppas vi får ett roligt schema :)

Okej :) jag fyller den 8 Juli :)

Hoppas vi får ett roligt schema :)

Okej, jag fyller år den 8 Juli

Ja, jag heter det som mitt bloggnamn men egentligen heter jag Jennifer. Kallas dock Jennelii ibland :)

» Carro

så e det för mig oxå konstigt nog! men för mig e det sista året innan gymnasiet =)

Ser ganska slappt ut :)

låter härligt :)

» liene

Så kul med olika schemor! Vill att det var så för mig med.



Hoppas du har en trevlig dag:)


Kom ihåg






Trackback