Mitt nya liv är grönt.

Sedan jag kom hem till Sverige igen bestämde jag mig för att lägga om min kost, minska så mycket som möjligt på kolhydraterna. Kött, kyckling och fisk äter jag inte längre med pasta, potatis, och liknande utan nu är tillbehöret sallad. Jag äter mycket sallad och grönsaker, frukt äter jag fortfarande som en galning för det skulle jag aldrig kunna sluta äta! Jag dricker ingen läsk (har iofs aldrig riktigt gillat det), ingen saft, inget friterat, inga pajer och glass och godis har jag bestämt mig för att jag får äta ibland. Flingor och bröd äter jag då och då men då ska det vara utan socker och fullkorn. Jag har ingen riktigt bra förklaring till varför jag bestämde mig för det här men bra känns det i alla fall =)

Idag till middag blev det i alla fall kyckling och en grön sallad :)

Då jag var och handlade idag köpte jag mycket frukt så antingen ikväll eller imorgon blir det att göra en mumsig fruktsallad :)


Nu ska jag gå och diska (usch).
Ha en trevlig kväll, jag ska göra mitt bästa i min ensamhet..



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback