Goodmorning sunshines (?!!)

Godmorgon.
Inatt satt jag och såg filmen Sweeney Todd, ni vet med Johnny Depp. Jag tror seriöst aldrig jag har sett en så konstig film, är det bara jag som tycker den var lite mysko. Jag kan inte bestämma mig vad jag ska tycka om den.. Den var ju som bra men samtidigt vet jag inte om jag skulle se om den. Fast en grej kan jag ju konstatera iaf, Johnny Depp är så jävla cool!!! Det är sinnessjukt så cool han är!! Såå, ähh, jag har alltid velat se den och nu har jag ju gjort det så! Nu ska jag gå och sova igen :) Skriver igen senare idag. Tills dess, ha're great!



Kommentarer

svar: jomenvisst :)

sv;jag tyckte filmen var bra.rekomenderas :)



Godmorgon :)

» Fanny

Sv: Hihi bullar är smaskens! :)

Har inte sett den filmen.

jag vet inte vad jag ska tycka om denna film.

den är precos som du säger. lite skum kanske!

Okej tack :) då ska jag måla knallrosa :)

» leila

sv: tack så mycket sötnos :)<3

» lina

tack så mycket :) <3

rösta på veckans låt :) <3

Ja visste det snyggt :) tack för tipset :)

tack så mycket de ska jag

» frida

Johnny Depp är ju coolast :D

» bella

den vill jag se ju! hoho :P jag tycker inte depp är särskilt snygg, fattar inte hypen riktigt :P

» agnes

jag tycker den är hur bra som helst!

Jag bara älskar tim burton filmer! :)


Kom ihåg






Trackback