First day at school

Så där ja, nu var första skoldagen avklarad. Det härliga var att jag kände inte alls att det var så hemskt att börja skolan igen, tycker mest att det var kul, mycket för att jag fått ett sånt bra schema! Jag menar, man träffar ju alla kända ansikten igen, jag går tredje året nu vilket innebär mycket skoj; Modevisningen, projektarbetet, balen och framför allt studenten (har då inte nämnt allt). Jag tror det här kommer bli ett härligt år fyllt med nya händelser och möjligheter!

I övrigt såg jag ut så här idag:


Skor Street (köpta i Berlin), Jeans Gina tricot (hålen på dem gjorde jag själv igår med sandpapper), Väska Second Hand, Linne JC, T-shirt JC, Klocka Second Hand, Armband Kappahl, Halsband MillaofSweden (kommer i butik i september) Jacka Köpt i London.

Har alla börjat skolan idag elelr finns det dom som fortfarande har lov?



Kommentarer

jag har fortfarande lov =) iiiih

haha nee lilla pluttan!;P

» liene

sv: Fast igentligen brukar vi inte ha samma ämnen hela året om ändå. Ja, min dag var bra med:)



LÅter ju jättebra med ditt sista skolår. Önskar jag gick det nu.

Snygg outfit!

» Ap

Jättefint!

Söto!

Hur va det första dagen?

Söt bild :)

» sanna

svar: Jaa det tror jag med, eller man får väl hoppas det iallafall =)

snygga jeans!

» Carro

okej, vilket program går du?

fin outfit =)

snygg outfit :)

» liene

Förresten såg skorna bara nu, ascoola!:D


Kom ihåg






Trackback