Dukningstips.

Godmorgon.
Igår vid fyra tiden kom min vän Sara hit, hon övernattade här. Vi lagade mat; Biffar med sallad, sedan blev det att sitta och utbyta skvaller, och sist men inte minst sjöng vi karaoke framför datorn säkert två timmar, det roliga med det är väl att vi båda är överdrivet kassa på sjunga så det blir bara en falsk soppa av det hela :P

Men iaf.. För något år sen var jag med och tävlade på en hemsida där man skulle skicka in fina dukningar och bästa dukningen vann något (minns inte vad det var man vann). Jag satte igång, dukade, fotade och skickade in bilderna två dagar innan tävlingen avslutades.

Men sedan, ca en vecka senare fick jag ett mail där det stod att mitt mail inte hade kommit iväg som det skulle så då var det ju försent att göra ett nytt försök. Det var rätt typiskt då jag sedan fick se vinnarens bidrag som enligt mig inte alls var lika bra, troligen var det jag som hade överansträngt mig men mina bidrag var i alla fall mycket bättre, haha!! (Jag vet, det låter skrytsamt och som en dålig förlorare men jag blev så arg!!:P)

Här kommer mina bidrag.






Ha en bra söndag!! :)
Kiss'n hug.



Kommentarer

Åh, okej :/ Men promenader kan va ganska nice om man har sällskap eller bra musik! tycker du inte?



vackra bilder btw :)

svar: ska nog kollaa på en film eller nåt sj? :)

» Tove

oh shit va fint!

Gu va fint, vad duktig du är :)

Okej va bra :)

ihih, mycket snyggt!

» Bella

varsågod! klart man undrar :) jag hoppas det blir bättre snart! kram

haft en bra dag? :)

Hur länge har du gjort sånt?

» linda

fint! :)

frän design :)!


Kom ihåg






Trackback