en kjol- tre olika stilar.

Vilken outfit faller dig mest i smaken?
Fest. Bjudning. Vardag.


Själv var jag nyss ute på en välbehövlig powerwalk, det är ju så underbart härligt. Man behöver inte tänka alls eller så får man tänka allt som bara går, själv tänkte jag inte på nånting.. Bara gick, 9364 steg (stegräknare).

Fast det var en grej jag uppmärksammade.. Då jag gick var det solnedgång, det var varmt, vattnet glittrade, stora öppna fält, mängder av männsikor som också var ute, det kändes som jag var tillbaka i Skåne eller i Schweiz för den delen. Jag fylldes av glädje och lycka! Men sedan då jag vände om och närmade mig stan igen blev jag genast lite deppigare, allt blev gråare. Varför är det så?

Nä, det blir visst att flytta då jag är fri, fri från skolan, det enda som håller mig fast här i skrutt Umeå.

Ha en trevlig kväll underbara under.






Kommentarer
» Mari

Vardag! =) haft en bra dag? =)

jättesnygga outfits!

» Jonna

Festklädseln gillade jag! Riktigt snyggt! Visst väcker barbapapa känslor i en!? =) Sov så gott!

Kram!

svar: ja det skulle vara skitsnyggt :D



vardag tycker jag :D

den i mitten halt klart! BJUDNING! ;;)

Fina outfits :) gillar den i mitten, Bjudning :)

» lina

jätte snygga kläder :) <3

» lina

varsegod :) <3

bjudningsoutfiten =)

Vardagen , va helt klockren :D


Kom ihåg






Trackback