Atkins.

Hej. Jag och mamma har nyss kommit hem efter en power walk, det var väldigt härligt!

Som jag skrev i ett inlägg förra veckan så har jag ändrat på min kost och slutat så mycket som möjligt med kolhydrater vilket jag nu ha hållt på med i just över två veckor.

I helgen hände något väldigt tråkigt, en vi kände gick bort vilket fick min familj att tänka efter. Så idag då jag kom hem efter att ha varit i pappas lägenhet en vecka så sa mamma att även dom har lagt om kosten, slutat med kolhydraterna så myclket som möjligt. Dom hade även laddat upp med kokboken "Atkins Dieten kokboken". Men min familj går inte på den här "dieten" för att gå ner i vikt utan för att det är bra för kroppen och hjärtat vilket man måste tänka på nuförtiden.
 
Jag har inte kikat i boken än men slog upp en sida och visst kan man äta ljuvligt gott än om man ska vara nyttig =D
Snart ska jag och mamma ta en "atkins kvällsfika" och se på en film :)
Ciao.



Kommentarer

jag beklagar :/

svar: har haft det bra :)

» malin

hihi ingen fara :)

svar: ja det är riktigt nice :D



godnatt :)

» mette

sv: jo tack, allt är bara bra! :)

är allt bra me dig?


Kom ihåg






Trackback