My new Buffalo Tower's

Buffalo Tower's från trendsales.se
 
Hejsan! Igår var jag och hämtade ut ett paket och det var dessa platåskor som låg i paketet. Som ni vet så har jag redan ett par som är väldigt lika de här, men de är i en storlek mindre och ser lite annorlunda ut. Paret som jag först köpte var tyvärr ganska små i storleken, jag kan gå i dem i några timmar men som följd får jag väldigt ont, speciellt i tårna som håller i sig några dagar. Men sedan fann jag dessa på tredsales.se som var i stl 38 så jag slog till! De gick på 550 danska kr med frakt. Jag hade först tänkt sälja de som är snäppet för små men nu har jag bestämt mig för att behålla båda paren, i alla fall för ett tag. De ser ju lite olika ut och dessutom är mitt första par i mycket bättre skick och gör sig snyggare på bild.
 
Tänk att jag så himla länge har gått och suktat efter exakt såna här skor och nu har jag två par, lycklig tjej ;)



Kommentarer
» Ida

så himla coola! hur höga är de egentligen? :)

» CJ

Nostalgi, jag hade ett par likadana när jag var 15. :)


Kom ihåg






Trackback