In my Buffalo Towers

Wihoo, idag fick jag äntligen hem mina Buffalo tower platåskor!! Det är såna skor som nog de flesta tycker är super klumpiga och gräsligt fula men de senaste ca tre åren har jag blivit mer och mer förälskad i just klumpiga platåskor, och vad passar då bättre än just ett par Buffalos?! Jag älskar skor som är lite udda och gärna med platå då, tycker det är snyggt och så älskar jag att man får ett par extra centimeter på längden på köpet. Har ni någon slags favorit då det kommer till skomodeller?
 
Buffalos//Tradera
Byxor//H&M
Skjorta//Ebay
Glasögon//Ebay
Klocka//Ebay
Armband//Ebay



Kommentarer

Åh jag vill oxå ha Buffaloskor *avundsjuk som tusan* !
Jag är oxå ett stort fan av "fula" platåskor, Creepers har blivit mina bästa vänner! :)

Åh Jennilie,fan vad snyggt,ursäkta, svordomen men det där var verkligen hur snyggt som helst! :D

Svar: Åh men så glad jag blir, vad kul att du gillade det!! :)
Jennilie

» Aaron

Walkin' tall!
Loved it Jen!

» Erica

Jag ÄLSKAR också Buffalos, hade ett par exakt såna där fast av den lite lägre modellen (6-7 cm var de nog) och kan du fatta att jag SÅLDE dem?! :( Har nog aldrig ångrat något så mycket i mitt liv!

Svar: Ja Buffalos är faktiskt råcoola!! Jag förstår att du ångrar dig.. Dock så är det väl många grejer man gör sig av med som man aldrig tror kommer bli modernt igen men det får man ångra senare för ALLT bli modernt igen, det gäller bara att vänta ett par år. Kram!
Jennilie

De ser grymma ut,dock så skulle jag nog aldrig kunna gå i dem haha.

Tradera... Typiskt :( /deerheart.blogg.se

» emma

riktigt coola bilder!! hade kunnat komma från en modetidning! :) älskar den första, så mycket attityd i den!

Sjukt grymma skor!!!
Helt ärligt så älskar jag alla skor du har på dig i dina outfits :'D !!


Kom ihåg






Trackback