Nytt år och hej då

Hej på er och gott nytt år! Jag hoppas att ni alla har haft en trevlig och mysig julafton med nära och kära och firat in det nya året! Julafton firade jag hemma med min mamma, styvpappa och två yngre bröder. Vi gick i myskläder, stressade inte minsta lilla (det hör inte julen till tycker jag), spelade sällskapsspel, åt god mat och bara njöt av att vara med varandra. 
 
Som ni kanske redan har förstått så kommer jag sluta blogga igen, jag tycker helt enkelt att det inte är så roligt längre. Instagram går så mycket snabbare och man får mer respons så det känns mer som min grej, så jag kommer fortsätta vara aktiv där @dayswithjen. Bloggen kommer fortfarande finnas kvar för jag tycker själv att det är super kul att kunna gå tillbaka i arkivet och kika på gamla inlägg, och vem vet, det kanske dyker upp något inlägg när jag känner för det. Men jag vill skicka en stor kram och säga tack till alla er som kikat in här och lämnat kommentarer, det har betytt mycket för mig! <3 
 
Som jag tidigare skrev så kommer jag fortsätta vara aktiv på instagram med outfits, resor, min vardag, mina katter osv, så följ mig där om ni vill fortsätta följa mig och mitt liv. :) Igår kväll bokade jag t.ex en resa till London på söndag till onsdag så då kommer jag dela med mig av bilder därifrån!
 
Här är en outfit som jag bar i Palma i november och som jag ändå hade redigerat.
Sandaletter//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Kjol//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Topp//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Jeansskjorta//Second hand, Loppis 10 kr. Hatt//H&M, 129 kr. Örhängen//Ebay, 15 kr. Halsband//Ebay, 10 kr. Ringar//Ebay, 8 kr. Handväska//Köpt i Warszawa, 165 kr. (Fusk)pälsboll//Primark, 15 kr. 
 
Outfitens totala kostnad; 442 kr!



Kommentarer

Det är verkligen otroligt vilka fynd du gör! En riktig ambassadör för andrahandsmarknaden!

Fina bilder! Välkommen åter till oss!

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


inexpensive. Industrial computers and accessories . to anywhere in the world
very fast. Computers and office . to any place
The best products. Microchips for pets . to anywhere in the world
inexpensive. Tools on skin care .constantly
Unique products. Tablets .constantly




@a


Kom ihåg






Trackback