Sötaste Mozzie

 Hej! Hua vad jag är trött, jag har sovit rätt dåligt pga ryggont och så har lilla Mozzie skrikit och jamat i flera timmar. Vi var ute igår kväll till klockan 22, hon sprang, hoppade, jagade och hade SÅ kul, det var så roligt att se henne så glad och lycklig! Eftersom vi var ute i 80 minuter så trodde jag att hon skulle somna direkt vi kom in, men oj vad fel jag hade. Hon stod och jamade vid ytterdörren till och från enda till klockan 2 i natt, hon skulle ut och leka igen. Lilla sötnosen! Och hon jamar inte tyst, oj vilken pipa hon har haha. Men det går ju inte att bli irriterad på någon så söt som hon, istället försökte jag busa och gosa med henne i hopp om att få henne på andra tankar.
 
Egentligen skulle jag åka hem idag men istället blir jag här tills imorgon då Mozzies husse och matte kommer hem igen, men det gör inte mig något, då får jag rå om henne i ytterligare ett dygn. :) Igår tog jag massor av fina bilder på henne som jag tänkte dela med mig av.
 
 
Visst är hon underbar?! :) Om ni vill se fler bilder på henne så heter hon @millimozz på instagram.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback