Färgmix

Hej. Som en uppdatering till mitt förra inlägg så nej, Vilde går fortfarande inte att "lura" in i transportburen. Vi fortsätter försöka! Här kommer i alla fall resten av bilderna på den här looken, det fick bli en härlig färgmix av grönt, blått och rosa. För några månader sedan vann jag en tävling som Sellpy hade på tradera och jag vann ett presentkort på 500 kr hos dem, för dom pengarna köpte jag bland annat den här blå handväskan som jag verkligen tycker om! :)
 
Platåskor//Ebay.com, ca 200 kr. Kjol//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. T-shirt//Second hand, Tradera (Sellpy) 36 kr. Bomberjacka//H&M, 299 kr. Handväska//Second hand, Sellpy 150 kr. Örhängen//TGR, 20 kr. Solglasögon//Ebay.com, 16 kr.
 
Outfitens totala kostnad; 751 kr.
 



Kommentarer
» Ellen

Åh så fina bilder och snygga kläder! Älskar stilen

Svar: Tack, vad glad jag blir! Alltid kul när andra tycker om ens stil! :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback