Grumpy Beaver

Bilder tagna hemma hos Kicki, @grumpybeaver.butik på instagram.
 
Idag har mamma fotograferat ett hemma hos reportage hemma hos Kicki som bor några mil utanför Göteborg, och jag följde som vanligt med som sällskap. Det blir så långtråkigt för mig att mest bara ligga hemma (pga ryggvärken), så för att komma hemifrån och träffa lite människor brukar jag följa med när mamma fotar hem. Och så är det såklart väldigt roligt och inspirerande att få se massor av snygga hem, och de som bor i hemmen brukar alltid vara så himla trevliga! Och det var verkligen Kicki, och hennes syster Sofia som också var med idag. Vidare till hemmet och inredningen, jag vet inte riktigt var jag ska börja, det var coolt! Som ni ser på bilderna så var inredningen väldigt unik, personlig, rolig och cool, en riktigt härlig och snygg blandning! Jag tycker att matplatsen i köket (första bilden) är väldigt kreativ, Sofia har klätt om soffan, Kickis sambo har gjort taklampan av gamla glasflaskor, och en vän till paret har målat graffitiväggen!
 
Kicki och hennes syster Sofia äger tillsammans en inredningsbutik med maximalistisk inredning som heter Grumpy Beaver (klick), de säljer främst återbruks- och vintage grejer, mycket av det som syns på bilderna kommer från deras butik. När mamma hade fotat klart åkte vi till butiken för att se hur det såg ut och jag kom därifrån med två skitsnygga grejer, en hatthylla och en röd galonklädd schäslong från 50-talet, spana in min instagram @dayswithjen för att se bilder på dem.
 
Jag och mamma ligger just nu på ett hotell i Helsingborg där vi ska sova i natt, men åt morgon kör vi hem till lilla Simrishamn igen. Jag längtar efter att få pussa på mina lurviga gossar, saknar dem alltid så mycket när jag är hemifrån. God natt och sov gott.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback