Loppisfynd

I morse var jag och mamma på loppis i Blå Hallen i Skillinge och jag gjorde faktiskt några små fynd. Det märks så väl att det är sommar och därmed massvis med turister här på Österlen för det var så mycket folk på loppisen, man fick verkligen tränga sig fram för att kunna se något. Men jag är ju loppisvan, att armbåga mig fram är jag van vid! ;) 
 
Jag tycker att gamla tidningar från ca 40-50 talet är så fina, både omslagen och innehållet, så när jag får chansen att köpa dem billigt brukar jag göra det. Och dessa var verkligen billiga, jag fick köpa dem för 2 kr styck! Och som ni ser hade jag dessutom turen att hitta en tidning med Marilyn Monroe på omslaget! 
 
Den här coola bodyn kunde jag inte låta bli att köpa, jag fick den för endast 10 kr!
 
Förutom detta så köpte jag även en kjol, en klänning, ett skärp och lite udda porslin.
 
Ikväll har jag budat på tradera, det är vad jag brukar syssla med på söndagskvällarna. :) Jag har vunnit en del auktioner så jag är nöjd, ska som vanligt bli kul att få hem paketet till veckan!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback