Gårdagens outfit

Precis som rubriken lyder så är det här gårdagens outfit. Några av bilderna är i lite sämre kvalité och var nästan omöjliga att redigera, men jag hoppas att det inte syns allt för tydligt. Jag borde kanske inte ha sagt något om det. ;) Eftersom jag handlar en hel deI second hand och på rea så tycker jag att det är ganska intressant att se hur mycket en outfit jag har på mig har kostat, så jag kom fram till att hela den här looken gick på ca 415 kr!
 
Förresten, i förra veckan beställde jag hem en målarbok som heter Watkins Värld så för någon dag sedan började jag färglägga i den. Jag har länge velat köpa en sån här målarbok för vuxna för att bl.a ha något att göra när man är lite uttråkad, och nu har jag äntligen en! Jag gillar det verkligen, det är både roligt, pilligt och avslappnande, jag kan verkligen rekommendera det!
 
Platåskor//Tradera (199 kr). Klänning//Tradera (55 kr). Väska//Ebay (ca 65 kr). Hatt//Tradera (56 kr). Smycken//Ebay (ca 40 kr).



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback