Fredag 17 juni på Mallorca

 Fredag, två dagar innan vi åkte hem till Sverige igen. Jag och mamma började morgonen med att besöka saluhallen i Santa Catalina för att äta en god tapas frukost! Ett av ställena där inne säljer massor av olika goda små tapasrätter för en euro styck som man gärna ska äta med en öl eller ett glas vin, trots att det är till frukost. På lördagar har de extra många smårätter, så jag kan verkligen rekommendera det!
 
 
Efter frukosten åkte jag, mamma och grabbarna till Ses Illetes för att sola och bada i en av de vackra vikarna.
 
Havet var otroligt vackert!
 
Jag fick ta några bilder på min fina lillebror Liam.
 
När vi kom tillbaka till Palma så gick jag en promenad i stan.
 
Åhh dessa glassar såg så extremt goda ut! Om det inte vore för att jag redan hade ätit en glass så hade jag helt klart provat en av dessa.
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback