Roströd

Hejsan! Nu är det minsann riktig sommar med 25-gradig värme (igår hade vi 28!) och sol, men det betyder också att det är väldigt varmt inomhus, och då men jag varmt! I natt har jag knappt sovit en blund pga av att jag legat och vänt på mig pga värmen, och då har jag ändå öppet mitt fönster och en takfläkt i mitt sovrum. Just nu ligger jag i alla fall och ser en film, Fast & Furious 4, den filmserien är verkligen några utav mina favoritfilmer, de är bra!
 
Jag tänkte visa er den här fina roströda toppen och skärpet som jag fyndade på Suckarnas gång i lördags för sammanlagt 35 kr, billigt och bra precis som jag gillar det! ;) Men visst är de fina, speciellt tillsammans. Jag vill matcha dom med min bruna skinnkjol som jag bar för några dagar sedan, jag tror att det kan bli en väldigt fin färgkombo!
 
Topp//Second hand, Loppis 15 kr. Skärp//Second hand, Loppis 20 kr.



Kommentarer

Så otroligt inspirerande blogg. Denna kommer jag att följa :D blir så sugen på loppis själv. Man kan verkligen fynda.


Kom ihåg






Trackback