Covered in diamonds and bling bling

God morgon! Är ni pigga och glada idag? Det är lördag och sommar, så jag är minsann glad, men att jag skulle vara pigg kan diskuteras. ;) Det ser tyvärr ut som det ska börja regna vid klockan 12 idag så jag är osäker på om det är någon loppis nere i Suckarnas gång, troligen inte.. Men jag ska ändå gå ner en sväng och kolla utifall att.
 
Jag ville mest bara önska er en trevlig lördag och visa er gårdagens outfitbilder. Det här setet köpte jag från företaget Sellpy via tradera, måste säga att de varje vecka lägger ut väldigt mycket snygga kläder till bra utropspriser! Kanske något för er att spana in?
 
Sneakers//Second hand, Tradera 99 kr. Kjol & Topp//Second hand, Tradera 50 kr. Väska//Ebay, 65 kr. Armband//En studentgåva. Smycken//Ebay, 55 kr. Solglasögon//Ebay, 15 kr.
 
Total kostad för outfiten; 284 kr.



Kommentarer

Asså det här är typ det snyggaste jag sett i mitt liv!!!

Svar: Jaså, shit vad glad jag blir! Himla kul att du tyckte om det så mycket. :D
Jennilie


Kom ihåg






Trackback