Culottes

 Hej! Min styvpappa Andreas fyller år idag så vi har precis mumsat i oss massor av kräftor och räkor
och snart är det dags för en film och tårta, inte helt fel! ;) Mina tre lurviga gossar fick också smaka lite räkor och oj vad gott de tyckte det var, och så fick de vit kokt fisk som är alla tres favoritmat. Klart att de också ska få lite lördags-gott!
 
Den här outfiten fotade vi i torsdags när vi var i Trosa och strosade omkring. Skärpet jag har på mig köpte jag på en loppis för 10 kronor, billigt och bra! :D
Sneakers//Second hand, Tradera 100 kr. Culottes//H&M, rea 100 kr. Topp//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Hatt//H&M, rea 100 kr. Skärp//Second hand, Loppis 10 kr. Halsband måne//Ebay, 10 kr. Halsband//Gina Tricot, rea 12 kr. Handväska//Ebay, 65 kr. Örhängen//Ebay, 10 kr. Armband//H&M, rea 15 kr.
 
Outfitens totala kostnad; 452 kr!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback