Albert Cuyp Markt

Idag besökte jag och mamma Albert Cuyp marknaden i De Pijp, en marknad som har lite av allt möjligt. Om ni besöker Amsterdam så kan jag rekommendera den här marknaden, det finns mycket att titta på och det är härlig stämning!
 
Jag tog en hel del bilder som jag tänkte dela med mig av.
 
De säljer så otroligt vackra och billiga blommor på marknaden, om jag bodde här skulle jag ständigt ha vackra blombuketter hemma!
 
Som jag tidigare skrivit, åh vad jag vill ha en sån här cykel!
 
Det finns att köpa massor med goda ostar såklart.
 
Jag fick med mig två par skor från marknaden, visar dom imorgon.
 
Tyckte om den här rosa bomberjackan och de guldiga solglasögonen, köpte dom dock inte.
 
Något jag däremot köpte var en fräsch och god fruktsmoothie!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback